我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
説明書都有埋都 set 唔到 咁啲再進楷啲嘅機你點 set psuser 發表於 2012-6-12 11:49
TOP
psuser 當前離線
中級會員
咁應該買nikon 1先岩喎 BB321 發表於 2012-6-12 11:49
BB321 當前離線
我試過60D set色溫,佢冇得晌色溫果個page入面教埋color shifting(M/G/A/B),變相AWB都仲係準過K 唔係話我 ... ahshing 發表於 2012-6-12 11:49
真係出唔到=-=....... 我係小魚兒 發表於 2012-6-12 11:53
幾年前用LX3 都係上下左右掣咁set, 你而家仲有touch screen...... BB321 發表於 2012-6-12 11:58
=--------=我懷疑我部冇> 我係小魚兒 發表於 2012-6-12 11:59
咁你即係話說明書講大話姐, 我連說明書都post埋出來, 都仲有假? BB321 發表於 2012-6-12 12:03
會唔會台版同港版唔同 我真係找唔到....求救... 我係小魚兒 發表於 2012-6-12 12:07
不如你post你個相機畫面出來啦..... BB321 發表於 2012-6-12 12:09