你知唔知g3可調較既野比入門單反仲要多? 不如你都了解下你部相機


首先睇第123頁, 照片樣式
試下改對比 ...
BB321 發表於 2012-6-12 11:04


c 入門冇得 set k 數 呢樣我真係唔知

TOP

對唔住,我地錯囉
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

c 入門冇得 set k 數  呢樣我真係唔知
psuser 發表於 2012-6-12 11:10


有得set, c 入門真係好強

TOP

本帖最後由 BB321 於 2012-6-12 11:41 編輯
有得set, c 入門真係好強
pvchan 發表於 2012-6-12 11:14


唔係canon冇技術, 而係佢唔放落去
set k數, 內閃remote閃光燈起sony任何單反都做得到, 內閃remote閃光燈要到600d先放落去, set k數更加唔知去左邊
650d今次既升級一改過往作風, 但係有d基本野仲係收埋左, 名牌大哂唔係冇道理既, 講入門機閹割nikon先係表表姐, 你起d5100上面搵多個掣都冇, 景深預覽制都慳埋, 真係服左佢, 不過內涵都做得足, 1/3級iso調整, wb選項都好齊全, 就係做唔到飛閃

TOP

我投降啦...我set 唔到

TOP

冇ar=.= 你唔係想我用ia 掛=.=
我係小魚兒 發表於 2012-6-12 11:04


慳返d錢, 花多d時間, 睇清楚部機俾到d乜野你先啦
替你部G3不值, 佢主人根本唔知自己識做d乜

TOP

慳返d錢, 花多d時間, 睇清楚部機俾到d乜野你先啦
替你部G3不值, 佢主人根本唔知自己識做d乜 ...
BB321 發表於 2012-6-12 11:31



主人想佢聰明啲囉
唔係踢一腳先郁一郁。話晒 G3 都 90 後

TOP

我投降啦...我set 唔到
我係小魚兒 發表於 2012-6-12 11:30


説明書都有埋都 set 唔到
咁啲再進楷啲嘅機你點 set

TOP

主人想佢聰明啲囉
唔係踢一腳先郁一郁。話晒 G3 都 90 後
psuser 發表於 2012-6-12 11:47


咁應該買nikon 1先岩喎

TOP

唔係canon冇技術, 而係佢唔放落去
set k數, 內閃remote閃光燈起sony任何單反都做得到, 內閃remote閃光燈 ...
BB321 發表於 2012-6-12 11:27


我試過60D set色溫,佢冇得晌色溫果個page入面教埋color shifting(M/G/A/B),變相AWB都仲係準過K
唔係話我偏幫Sony,但呢一點C/N高階機都仲係搞唔好,所以好多人都選擇影RAW
又不過...C/N機晌post process係做左d手腳,所以就算係調完K之後都仲有少少偏色,張相望出黎都仲係順眼

TOP