本帖最後由 BB321 於 2012-6-12 11:41 編輯
有得set, c 入門真係好強
pvchan 發表於 2012-6-12 11:14 
唔係canon冇技術, 而係佢唔放落去
set k數, 內閃remote閃光燈起sony任何單反都做得到, 內閃remote閃光燈要到600d先放落去, set k數更加唔知去左邊
650d今次既升級一改過往作風, 但係有d基本野仲係收埋左, 名牌大哂唔係冇道理既, 講入門機閹割nikon先係表表姐, 你起d5100上面搵多個掣都冇, 景深預覽制都慳埋, 真係服左佢, 不過內涵都做得足, 1/3級iso調整, wb選項都好齊全, 就係做唔到飛閃 |