f1, f1.2 咁大碌,好難出街。

via HKEPC Reader for Android
DiuLee 發表於 2024-3-6 08:17



    都係睇需要,富士好多定焦鏡都唔細,80同90呢兩枝咪又係咁用

TOP

好睇你有冇需要低光全開光圈,每枝鏡都有佢嘅定位,平時我都係用f2嗰三枝(貪佢哋輕細,我一個PD 5L ...
必思 發表於 2024-3-5 08:00

師兄,麻煩哂你的資料🙏🏻😊

TOP

本帖最後由 ayacalip 於 2024-3-12 10:57 編輯

舊款56.2R都有咁上下歷史,對焦始終比較慢,但散景真係靚
你XE4咁輕巧,都係50.2適合好多,好渣好多,對焦都好唔少啦!

TOP

本帖最後由 ayacalip 於 2024-3-12 11:03 編輯
講番正題:兩枝56係主要有冇WR,畫質分別不大
利申:我有56/1.2 R但極少用
必思 發表於 2024-3-4 13:39


56.2,N年前有個紅圈版的(當時初推出好似過萬蚊),散景效果比普通版仲靚d,但後來都係咁割價。

TOP

56.2,N年前有個紅圈版的(當時初推出好似過萬蚊),散景效果比普通版仲靚d,但後來都係咁割價。 ...
ayacalip 發表於 2024-3-12 11:02



APD唔支持pdaf,仲有入光少一級
* xe2年代已經放走

TOP

回復 15 #必思

有人話入光少D有好處,日光日白用唔使加ND。

via HKEPC Reader for Android

TOP

好睇你有冇需要低光全開光圈,每枝鏡都有佢嘅定位,平時我都係用f2嗰三枝(貪佢哋輕細,我一個PD 5L ...
必思 發表於 2024-3-5 08:00



借位問一下 pd 5L可以放幾多機鏡
Thank you

TOP

借位問一下 pd 5L可以放幾多機鏡
Thank you
京 發表於 2024-3-13 19:00



    XE3+23/2+35/2+50/2+後備咭同電
迫少少擺埋GR都得

TOP