必思 當前離線
特級會員
f1, f1.2 咁大碌,好難出街。 via HKEPC Reader for Android DiuLee 發表於 2024-3-6 08:17
TOP
hevenktc 當前離線
進階會員
好睇你有冇需要低光全開光圈,每枝鏡都有佢嘅定位,平時我都係用f2嗰三枝(貪佢哋輕細,我一個PD 5L ... 必思 發表於 2024-3-5 08:00
ayacalip 當前離線
講番正題:兩枝56係主要有冇WR,畫質分別不大 利申:我有56/1.2 R但極少用 必思 發表於 2024-3-4 13:39
56.2,N年前有個紅圈版的(當時初推出好似過萬蚊),散景效果比普通版仲靚d,但後來都係咁割價。 ... ayacalip 發表於 2024-3-12 11:02
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
京 當前離線
借位問一下 pd 5L可以放幾多機鏡 Thank you 京 發表於 2024-3-13 19:00