咁有米又s21u又xe3

TOP

咁有米又s21u又xe3
jeremymak 發表於 2021-4-30 09:52


都未及你買GFX100S既一半

TOP

咁有米又s21u又xe3
jeremymak 發表於 2021-4-30 09:52


S21U唔係我的, 係我屋企人
我本身上個想換黎呢堆野
都係打算5月果陣親戚生日
個生日PARTY可以影D靚相
問題係依家玩左部相機20日
完全唔識點玩,身邊又冇fd玩
依家真係一頭霧水

TOP

S21U唔係我的, 係我屋企人
我本身上個想換黎呢堆野
都係打算5月果陣親戚生日
個生日PARTY可以影D靚相
問 ...
4400 發表於 2021-4-30 09:59



咁好煩
所以我之前叫你入左s21u先

TOP

光圈快門iso對焦點,呢的要小小時間摸

TOP

咁好煩
所以我之前叫你入左s21u先
jeremymak 發表於 2021-4-30 10:02


神人

TOP

光圈快門iso對焦點,呢的要小小時間摸
jeremymak 發表於 2021-4-30 10:03



    有冇快速學成教學?

TOP

咁好煩
所以我之前叫你入左s21u先
jeremymak 發表於 2021-4-30 10:02


如果再搞唔掂, 我就打算當日
用屋企人部S21U影算
我都知道相機唔係易學易玩
但估唔到係Auto都影到pat屎咁

TOP

最慘係, 我連部機應該點去set都唔識
我自己有不停轉唔同setting去影去試
但都係影唔到一張認為係靚既相

TOP

如果再搞唔掂, 我就打算當日
用屋企人部S21U影算
我都知道相機唔係易學易玩
但估唔到 ...
4400 發表於 2021-4-30 10:07


你影單人定成group人?

TOP