jeremymak 當前離線
特級會員
TOP
必思 當前離線
咁有米又s21u又xe3 jeremymak 發表於 2021-4-30 09:52
4400 當前離線
進階會員
S21U唔係我的, 係我屋企人 我本身上個想換黎呢堆野 都係打算5月果陣親戚生日 個生日PARTY可以影D靚相 問 ... 4400 發表於 2021-4-30 09:59
咁好煩 所以我之前叫你入左s21u先 jeremymak 發表於 2021-4-30 10:02
光圈快門iso對焦點,呢的要小小時間摸 jeremymak 發表於 2021-4-30 10:03
如果再搞唔掂, 我就打算當日 用屋企人部S21U影算 我都知道相機唔係易學易玩 但估唔到 ... 4400 發表於 2021-4-30 10:07