回覆 10# wyhui5124

其實就D850已經用緊8bit 4:2:2
之前D850 Filmmaker's Kit夾外錄就可以10bit 4:2:2
做機內10bit估計真係佢想就比到你

其他我覺得做到XH-1水平已經夠

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 12# masterpizza

MONSTRO 8K賣緊40萬一套基本套裝
當你nikon就算一部廿萬
無電影工業認可你賣得出幾多部

整完出黎唔賺錢當人開善堂咩

TOP

正呀。多的牌子出ff無反價格先有望下調。點解現在出的相機一定要拍片。相機唔係影到相就得咩  ...
chiman127 發表於 2018-7-6 12:24



    而家d相機全部都有拍片,唔理個用家拍唔拍片,如果部機冇拍片會好輸蝕

TOP

出咗先算

TOP

出咗先算
必思 發表於 2018-7-6 20:10



   出左都冇錢買

TOP

等下啦.... 就快出
不過個樣應該唔係咁

TOP

等下啦.... 就快出
不過個樣應該唔係咁
NPNT 發表於 2018-7-6 20:14


還原基本歩,就IBIS 就肯定有比Electronic VR好

TOP

幾時出.我都幾其袋

TOP

回覆 18# s20012797
nikon 好似做開鏡防 ,無做機防....
原理都差不多,或者整個五軸鏡防俾大家一個驚喜

TOP