好好用GA? 其實我唔識用...
我係小魚兒 發表於 2018-6-11 13:10

我覺得唔好用,而且啲效果唔係咁靚。
平平地買套Filmora好過

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 10# ahshing

其實就同premiere差唔多 不過真係插件少
聲音同步 磨皮 特效轉場都無

TOP

我覺得唔好用,而且啲效果唔係咁靚。
平平地買套Filmora好過

via HKEPC Reader for Android ...
mail4kawai 發表於 2018-6-11 21:18



    依隻未聽過....好勁GA?

TOP

本帖最後由 mail4kawai 於 2018-6-12 00:01 編輯
依隻未聽過....好勁GA?
我係小魚兒 發表於 2018-6-11 23:00

唔係好勁,係易用,幾舊水野唔會好勁啦

不過你可睇下呢條友佢用呢套software剪得都幾正

https://www.youtube.com/channel/UCuJzk9RUoV--RHJxY44NRTQ

via HKEPC Reader for Android

TOP

唔係好勁,係易用,幾舊水野唔會好勁啦

不過你可睇下呢條友佢用呢套software剪得都幾正

https://www.yo ...
mail4kawai 發表於 2018-6-11 23:59


咁用AE 整唔好咩-3-...
我都係用返cheap cheap 地o既pr算...

TOP

回覆 15# 我係小魚兒
你唔係有人同你剪埋咩?

TOP

咁用AE 整唔好咩-3-...
我都係用返cheap cheap 地o既pr算...
我係小魚兒 發表於 2018-6-12 00:02

我一開個pr出黎就頭痕,好複雜

via HKEPC Reader for Android

TOP

我一開個pr出黎就頭痕,好複雜  

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2018-6-12 00:05


PR 其實差唔多, 好易用
其實隻隻都差唔多...AVID都係咁用


   
回覆  我係小魚兒
你唔係有人同你剪埋咩?
calvin83 發表於 2018-6-12 00:05



    調色特效先俾人做, 剪都係我剪為主

TOP

PR 其實差唔多, 好易用
其實隻隻都差唔多...AVID都係咁用


   


    調色特效先俾人做, 剪都係我剪為 ...
我係小魚兒 發表於 2018-6-12 00:07

你魚大導梗係話易用,我新手見咁多制就驚

via HKEPC Reader for Android

TOP

你魚大導梗係話易用,我新手見咁多制就驚  

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2018-6-12 00:33



    其實用開都係按果D制...
我唔識都係上youtube睇教學...
網上好多高手!! 天外有天

TOP