回覆  aichun

我跟機送15cm 個啲咋....lol
thegatekeepers 發表於 2016-8-13 12:49
買A6000送呢d腳仔?

TOP

回覆 8# thegatekeepers


    但拎出黎好辛苦架.

TOP

本帖最後由 aichun 於 2016-8-13 12:55 編輯
回覆  wingkps2

budget 有限啦.....
thegatekeepers 發表於 2016-8-13 12:48


wing sir以為個個好似佢咁有錢

TOP

回覆  thegatekeepers


    但拎出黎好辛苦架.
wingkps2 發表於 2016-8-13 12:53



    你支乜腳架?

TOP

回覆 14# aichun


平野..M字頭一千鬆..

TOP

回覆 13# aichun


    人地幾千買個波頭喇.

TOP

回覆  aichun


平野..M字頭一千鬆..
wingkps2 發表於 2016-8-13 12:57



    Befree??

TOP

回覆 3# aichun

碳腳幾佰買到.... 我有支

TOP

回覆  aichun

碳腳幾佰買到.... 我有支
NPNT 發表於 2016-8-13 13:00


淘寶?有冇參考?

TOP

回覆 11# aichun

機價平同唔係大鋪掛

TOP