買P記真係水貨最低,行貨就睇下中原有無信用卡做優惠
davidtommy 發表於 2016-8-9 22:21



    如果係自己用就一定係水貨。。。

但係介紹人用水貨直頭係賴屎上身

TOP

我已唔記得連1232買左幾錢了.

TOP

買行貨panasonic 一定要問wingsir,........
唔係實買貴左......
z888888 發表於 2016-8-10 01:27


wing sir實叫你去專門店買,因佢果套都係果度買

TOP

我已唔記得連1232買左幾錢了.
wingkps2 發表於 2016-8-10 09:31


http://www.hkepc.com/forum/redir ... 42&pid=34979243

TOP

回覆 14# jeffryho


    咁都俾你搵到.我就搵唔到嘞.

TOP

回覆  jeffryho


    咁都俾你搵到.我就搵唔到嘞.
wingkps2 發表於 2016-8-10 10:19



    佢幾關心你

TOP

PANASONIC行貨價勁搵笨,水貨又唔想買,到最後買都唔想買

TOP

PANASONIC行貨價勁搵笨,水貨又唔想買,到最後買都唔想買
sillycheng 發表於 2016-8-10 11:11



    點解水貨唔想買?

TOP

好似係Sony唔係Panasonic喎

啱啱一個月前先上去整鏡頭
astrial 發表於 2016-8-9 23:57


會唔會裝修後,搬咗去 13/F/

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 mokngaihong 於 2016-8-12 20:29 編輯

回覆 19# TimCook

早前上去問個sales 阿叔想買TZ100,佢真係老實到無得頂,話行要5500水只要4100 咁應買水,話頭一年好小壞,壞比貴的信興一樣照整「問過信興檢查費240 vs 480, 零件貴一倍] ,第二年壞就行水一樣價,結果去買水算,感動

TOP