astrial 當前離線
進階會員
買P記真係水貨最低,行貨就睇下中原有無信用卡做優惠 davidtommy 發表於 2016-8-9 22:21
TOP
wingkps2 當前離線
aichun 當前離線
長老會員
買行貨panasonic 一定要問wingsir,........ 唔係實買貴左...... z888888 發表於 2016-8-10 01:27
jeffryho 當前離線
我已唔記得連1232買左幾錢了. wingkps2 發表於 2016-8-10 09:31
回覆 jeffryho 咁都俾你搵到.我就搵唔到嘞. wingkps2 發表於 2016-8-10 10:19
sillycheng 當前離線
PANASONIC行貨價勁搵笨,水貨又唔想買,到最後買都唔想買 sillycheng 發表於 2016-8-10 11:11
TimCook 當前離線
好似係Sony唔係Panasonic喎 啱啱一個月前先上去整鏡頭 astrial 發表於 2016-8-9 23:57
mokngaihong 當前離線