回覆  ahshing

一枝28-70 =兩支28-135
des 發表於 2015-10-20 10:05



其實...我有24-70ZA,但我都仲有兩支28-70G
因為呢支鏡值得擁有

TOP

回覆 11# ahshing

我同支鏡無咩緣份,
我有錢買嗰時唔見有人放,
到我冇水時一街都喺,
依家都好少見有人放。

呢支鏡真喺買個設計都抵,
如果買到個花瓣遮光罩就Perfect

TOP

回覆  ahshing

我同支鏡無咩緣份,
我有錢買嗰時唔見有人放,
到我冇水時一街都喺,
依家都好少見有人放。

...
des 發表於 2015-10-20 10:26


我用A7最近入在兩支都好細支..成部機輕曬.
AF 70-210 3.5-4.5   細支, 夠輕好方便.
AF 24-85  又係細支..好方便....

TOP

回復 13 #LEOWAI

你用 ea3 定 ea4?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  ahshing

我同支鏡無咩緣份,
我有錢買嗰時唔見有人放,
到我冇水時一街都喺,
依家都好少見有人放。

...
des 發表於 2015-10-20 10:26


早幾年俾我好彩晌廣州買到,雖然唔係天價,但開工就真係完全唔捨得拎出黎

TOP

回覆 15# ahshing

唔知可唔可以用3D printer 打印出來

TOP

回復 LEOWAI

你用 ea3 定 ea4?

via HKEPC Reader for Android
Indiana 發表於 2015-10-20 12:52



    ea4
有問題?

TOP

回覆  ahshing

唔知可唔可以用3D printer 打印出來
des 發表於 2015-10-20 16:37


呢度有教自己整
http://pierrot-shin.sblo.jp/article/23679879.html

圖樣

TOP

講開支我曾經擁有過28-135 既PQ 真係冇得彈, 中間sharp 到落邊, 以sharp 黎講已算係頂級鏡質素, 奈何1.5m 最近對焦距離。。。同埋真係幾重

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 18# ahshing


如果金工掂, 整返個超正

TOP