anonymoushk 當前離線
進階會員
抵玩WOR 我係小魚兒 發表於 2015-6-9 09:12
TOP
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
我以搶iphone 練成既whatsapp / sms 速度成功買左 真係6月6買… 反正都係要買,等我搵到 50 ... anonymoushk 發表於 2015-6-9 19:45
要咁多有咩用? 我係小魚兒 發表於 2015-6-9 19:48
aichun 當前離線
長老會員
男人既集郵愛好 xdddd 窮三係我當年第二支自己買既鏡頭 其實除左第一代我未試過之外, 二代, YN ... anonymoushk 發表於 2015-6-9 19:57
Y唔買其他呢? 我係小魚兒 發表於 2015-6-9 20:00
ernesttsim 當前離線
中級會員
因為夠平,集齊都唔肉赤 aichun 發表於 2015-6-9 20:03
v1 好似經常有人放? ernesttsim 發表於 2015-6-9 20:10
炒到好貴 只能說愛不夠 anonymoushk 發表於 2015-6-9 20:16