硬推咁多EV出黎代表果個人唔識影相 ?_?

TOP

某人11年註冊,出過幾篇日常主題外,沉寂一左牌,致今年年頭被***僱用之後,所有發文都係***相機相關,而且全部係正面評價.
當然,可以係巧合,不過個人認為似係打手多D咯!
click落用戶名,再搜尋下發貼記錄,大家自行判斷.
Canon用家,Nikon粉絲,Sony玩家,Fuji迷......數到三星,大家只會聯想到打手,唔係無原因的.

TOP

相機抗燥只係一個環節來啫(有利提升快門速度&省下大光圈)... 系統而言三星係
有落苦功同熱誠嘅... 缺㸃反而係營銷方面(同賓得咁);缺小水貨,我視佢同富士一
樣,緊隨EOS-M系統之後(性價比&系統而言)

TOP

本來唔想講,但見D打手太過分。
因工作關係認識了一些推廣公司,會收一D大公司 job,主要做開箱,唱好,消毒,抹黑。做得好小小的係會有埋角色設定。

最後最後,必須要提,打手唔會只有一個,會有兩個以上。其中一位係預左比人圍,揭穿時做補位同救人。

大家諗下仲有邊個係打手

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2015-4-6 19:25 編輯

得2個咁小? 我果時比人圍係幾十版;唔知幾多個... "係冇用佢地撐嘅牌子
相機甚至冇相機",只係高登式圍你... 一裁員消失哂(聽講)

TOP

係嘛~我係話兩個以上。你呢啲大公司當然無可能只有兩個。

TOP

回覆 16# City-LM

你指Canon定三星先?

TOP

硬推咁多EV出黎代表果個人唔識影相 ?_?
KitB 發表於 2015-4-6 15:06



    Dynamic Range 大的時候, 暗位拉高很有用。

TOP

本帖最後由 ChuckT 於 2015-4-6 23:26 編輯
某人11年註冊,出過幾篇日常主題外,沉寂一左牌,致今年年頭被***僱用之後,所有發文都係***相機相關,而且全部 ...
kazami.akito 發表於 2015-4-6 15:20


Search 埋 dchome, 唔該。以前以為理度只講電腦,後來才知有相機。
不如 search 埋 dpreview forum,我有出post。

我發覺我幾鍾意玩 underdog 既牌子。以前喜歡玩 Sony,而家三星。 其實其他牌子有大把人講,唔使輪到我,唔明點解一講三叔就比人話打手。

TOP

用相約方式分享,好多人也曾咁做,又不必冠上打手去封殺...
講離譜有排都未夠我推M仔啦 ...
manman1998 發表於 2015-4-6 13:18

我都係推M仔,唔通我又係打手?

TOP