Giroro伍長 當前離線
進階會員
TOP
杜龍 當前離線
符碌 當前離線
扺好多....有得selfie, zoom 遠D...平多1K....RX100 III無得WIN... 杜龍 發表於 2014-9-20 12:38
G7X枝鏡好強喎 數據以外既野, 包括人像表現, 真係要試過先知... (起碼sensor imaging processor同 ... raisin 發表於 2014-9-17 13:19
alexngai 當前離線
咪又係平得410蚊 符碌 發表於 2014-9-20 13:13
ahshing 當前離線
rx100III no evf..... g7x $42xx rx100 m3 56xx.... seems same sensor.. 杜龍 發表於 2014-9-20 13:16
恐怖份子 當前離線
RX100III有EVF,拍片可以120fps/XAVCs,有wifi有apps Lens係24-70/1.8-2.8 T* ahshing 發表於 2014-9-20 14:51
lv123 當前離線