leofong2022 當前離線
在仁生地浴 囧rz...........
進階會員
TOP
Qookei 當前離線
Heavy Mac User
特級會員
小弟個朋友買左70-300G一個月後升上70-400G leofong2022 發表於 2011-1-6 21:06
totoki 當前離線
呃水吹專用打字員
uwantwant 當前離線
Mitsume 當前離線
唔識打中文, 剩係識用手冩板~ .. ...
doctori 當前離線
中級會員
請問幾錢入手? doctori 發表於 2011-1-7 09:32
回復 Qookei then 70-400G is heavier... I would rather go for something like 70-300 f/2.8 Mitsume 發表於 2011-1-6 23:53
wilkwan730 當前離線