skywong 當前離線
天皇
進階會員
TOP
YCWong 當前離線
回復 YCWong 其實我覺得佢地有得拍movies d3000冇姐 不過我係度諗....拿部大機拍movies..會唔 ... skywong 發表於 2010-1-18 00:39
Rosa 當前離線
Many thanks! i also have a canon DC for backup, so video recording is not vital for DSLR. Just now ... YCWong 發表於 2010-1-18 09:17
pi2002 當前離線
中級會員
白白 當前離線
特級會員
pcchan88 當前離線
初級會員