新遺失戰艦 當前離線
永遠的Minolta D7D用家
Moderator
原帖由 universal 於 2009-8-4 23:53 發表 係咪剩係食飯 + 欣賞肌肉 GA 咋? 唔使FULL GEAR 去GA 呵??
TOP
initials 當前離線
喵TZ
特級會員
原帖由 cybersam 於 2009-8-4 23:50 發表 名已報..... 老老實實,各位大師請留名...
原帖由 initials 於 2009-8-4 23:55 發表 你帶full gear我地又可以欣賞下你d 強大火力
原帖由 新遺失戰艦 於 2009-8-4 23:57 發表 有135mm 既話, 可以當紅酒杯 有85mm 既話, 又可以當茶杯用 50mm 當sake 杯
universal 當前離線
這都市已吃夠血腥
進階會員
原帖由 universal 於 2009-8-5 00:00 發表 我乜都冇得部機同支閃唔好笑我啦 因為返工帶唔到相機GA 先問
原帖由 initials 於 2009-8-5 00:01 發表 都係傾下計唧, 何必太認真
cybersam 當前離線
原帖由 universal 於 2009-8-5 00:03 發表 咁係咪有肌肉睇