原帖由 universal 於 2009-8-4 23:53 發表
係咪剩係食飯 + 欣賞肌肉  GA 咋?
唔使FULL GEAR 去GA 呵??


你要full gear, 無人會阻你既~

TOP

原帖由 universal 於 2009-8-4 23:53 發表
係咪剩係食飯 + 欣賞肌肉  GA 咋?
唔使FULL GEAR 去GA 呵??

你帶full gear我地又可以欣賞下你d 強大火力

TOP

原帖由 cybersam 於 2009-8-4 23:50 發表
名已報.....

老老實實,各位大師請留名...

名已留!

TOP

原帖由 initials 於 2009-8-4 23:55 發表

你帶full gear我地又可以欣賞下你d 強大火力


有135mm 既話, 可以當紅酒杯
有85mm 既話, 又可以當茶杯用
50mm 當sake 杯

TOP

原帖由 新遺失戰艦 於 2009-8-4 23:57 發表


有135mm 既話, 可以當紅酒杯
有85mm 既話, 又可以當茶杯用
50mm 當sake 杯

我諗住帶支35mm 算喇... 隻手好番冇耐, 唔好帶d太重0既野

TOP

我乜都冇得部機同支閃唔好笑我啦
因為返工帶唔到相機GA 先問

[ 本帖最後由 universal 於 2009-8-5 00:00 編輯 ]

TOP

原帖由 universal 於 2009-8-5 00:00 發表
我乜都冇得部機同支閃唔好笑我啦
因為返工帶唔到相機GA 先問

都係傾下計唧, 何必太認真

TOP

原帖由 initials 於 2009-8-5 00:01 發表

都係傾下計唧, 何必太認真


咁係咪有肌肉睇

TOP

原帖由 initials 於 2009-8-5 00:01 發表

都係傾下計唧, 何必太認真


根據非本地調查所得
中毒者都係由"傾下計" 既情況下誤入歧途

TOP

原帖由 universal 於 2009-8-5 00:03 發表


咁係咪有肌肉睇


THIS POST IS......



我又要睇!!

TOP