yftam 當前離線
中級會員
TOP
58788895 當前離線
keiths 當前離線
進階會員
原帖由 keiths 於 2009-1-29 12:23 發表 上show room玩下先
rickywk 當前離線
特級會員
原帖由 ahshing 於 2009-1-23 12:12 發表 所以有eyestart就最好有grip sensor 一係好似D7咁晌機背有開關器 如果唔係,就真係得個吉
s84292 當前在線
原帖由 58788895 於 2009-1-29 11:56 發表 我就覺得多數都係真, a700 都 out 啦, sony 都係時候出部新o既中階, 再加上另個 post 話 sony 有幾支 aps-c 新鏡 我估應該今年 sony 會有好多新野發表
universal 當前離線
這都市已吃夠血腥
原帖由 rickywk 於 2009-1-29 14:39 發表 當年我用A2真係好正
原帖由 s84292 於 2009-1-29 19:34 發表 有幾OUT, D7D出左咁耐一樣有人用 A700兩年都未夠,就OUT?
原帖由 universal 於 2009-1-30 05:15 發表 啱啱問朋友借o左黎玩. 一入手就壞o左個evf 要幫佢整返
新遺失戰艦 當前離線
永遠的Minolta D7D用家
Moderator
原帖由 58788895 於 2009-1-30 09:56 發表 宜家D數碼野係咁上下, 你睇下 canon 啦, 差唔多2年內就一部 XXD , XXXD 更一年一部..... 我唔係話用o既人 out, 只係講佢個 spec, 對廠方黎講, 當然係出得密D會搵多D啦