近年吹得出來既多數都係真既

TOP

我就覺得多數都係真, a700 都 out 啦, sony 都係時候出部新o既中階, 再加上另個 post 話 sony 有幾支 aps-c 新鏡
我估應該今年 sony 會有好多新野發表

TOP

上show room玩下先

TOP

原帖由 keiths 於 2009-1-29 12:23 發表
上show room玩下先


未出住wor, 只係見到其他網頁有提到,
可能遲D pma 先會真正推出啦

TOP

原帖由 ahshing 於 2009-1-23 12:12 發表


所以有eyestart就最好有grip sensor
一係好似D7咁晌機背有開關器
如果唔係,就真係得個吉

當年我用A2真係好正

TOP

原帖由 58788895 於 2009-1-29 11:56 發表
我就覺得多數都係真, a700 都 out 啦, sony 都係時候出部新o既中階, 再加上另個 post 話 sony 有幾支 aps-c 新鏡
我估應該今年 sony 會有好多新野發表


有幾OUT, D7D出左咁耐一樣有人用

A700兩年都未夠,就OUT?

[ 本帖最後由 s84292 於 2009-1-29 19:34 編輯 ]

TOP

原帖由 rickywk 於 2009-1-29 14:39 發表

當年我用A2真係好正


啱啱問朋友借o左黎玩.
一入手就壞o左個evf 要幫佢整返

TOP

原帖由 s84292 於 2009-1-29 19:34 發表


有幾OUT, D7D出左咁耐一樣有人用

A700兩年都未夠,就OUT?


宜家D數碼野係咁上下, 你睇下 canon 啦, 差唔多2年內就一部 XXD , XXXD 更一年一部.....

我唔係話用o既人 out, 只係講佢個 spec, 對廠方黎講, 當然係出得密D會搵多D啦

[ 本帖最後由 58788895 於 2009-1-30 09:57 編輯 ]

TOP

原帖由 universal 於 2009-1-30 05:15 發表


啱啱問朋友借o左黎玩.
一入手就壞o左個evf 要幫佢整返


我上星期都拎返部放左好耐o既 A1 出黎大掃除, 差返電, 仲用到wor, haha
但我都唔知放係到做咩......

TOP

原帖由 58788895 於 2009-1-30 09:56 發表

宜家D數碼野係咁上下, 你睇下 canon 啦, 差唔多2年內就一部 XXD , XXXD 更一年一部.....
我唔係話用o既人 out, 只係講佢個 spec, 對廠方黎講, 當然係出得密D會搵多D啦


spec 都唔算out
就講雙十字對焦, 暫時係得Sony 同埋OM 先有
5fps, 3" 640x480 LCD, 真係唔見得邊一方面特別out
除左無live view (不過針無兩頭利)

TOP