真係睇唔出650D有幾吸引
KR 1855秒殺

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2012-6-12 00:32 編輯

Nikon D40+Ais 50.8 相機直出
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 psuser 於 2012-6-12 00:49 編輯

A350 直出
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

整多兩張40D
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

你地係咁貼唔同相出來...想引我買晒佢=-=?

TOP

你地係咁貼唔同相出來...想引我買晒佢=-=?
我係小魚兒 發表於 2012-6-12 09:05



    GO AHEAD

TOP

你地係咁貼唔同相出來...想引我買晒佢=-=?
我係小魚兒 發表於 2012-6-12 09:05



世間的誘惑一向都咁多

TOP

本帖最後由 BB321 於 2012-6-12 09:27 編輯
好勁...D色好令...
我係小魚兒 發表於 2012-6-12 00:17


你試下用你部機去呢d地方影下, 睇下有咩分別先la
景靚好多時就會相靚, 加埋自己構圖, 試下調較部機的色彩設定, 加強飽和度, 對比度先啦, 我見你好似好多基本野都唔係好知咁
貼canon相位師兄最勁地方就係佢肯出去影相, 周圍發掘有咩影

TOP

你試下用你部機去呢d地方影下, 睇下有咩分別先la
景靚好多時就會相靚, 加埋自己構圖, 試下調較部機的色彩 ...
BB321 發表於 2012-6-12 09:26



    色彩設定, 加強飽和度, 對比度 依D唔係係PS 整GA咩?

TOP

色彩設定, 加強飽和度, 對比度 依D唔係係PS 整GA咩?
我係小魚兒 發表於 2012-6-12 09:31


機身有得 set 麻。又有風格設定。所以基本上直咩出
只係部相機幫你 PS 咗

TOP