實頭 當前離線
進階會員
TOP
manman1998 當前離線
特級會員
psuser 當前離線
中級會員
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
sony_vaio 當前離線
你地係咁貼唔同相出來...想引我買晒佢=-=? 我係小魚兒 發表於 2012-6-12 09:05
mo9394 當前離線
BB321 當前離線
好勁...D色好令... 我係小魚兒 發表於 2012-6-12 00:17
你試下用你部機去呢d地方影下, 睇下有咩分別先la 景靚好多時就會相靚, 加埋自己構圖, 試下調較部機的色彩 ... BB321 發表於 2012-6-12 09:26
色彩設定, 加強飽和度, 對比度 依D唔係係PS 整GA咩? 我係小魚兒 發表於 2012-6-12 09:31