masterpizza 當前離線
Banned
TOP
wingkps2 當前離線
進階會員
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
回覆 白戶則道 你如果冇樓主咁勁, 應該用M10好D. calvin83 發表於 2018-6-8 13:42
aichun 當前離線
回覆 masterpizza E...喂,,,咁咁依家用咩電話影相架? 又點好呀?你用電話做工作相架? 又係冇相:titt ... wingkps2 發表於 2018-6-8 13:23
冇錯 我係收咗 Sony sponsor 仲有華為 仲有 apple 仲有三星 仲有 dji 仲有 canon 仲有 panasonic ... masterpizza 發表於 2018-6-8 13:25
白戶則道 當前離線
中級會員
回覆 白戶則道 你如果有果位朋友咁勁, 應該用M10好D. calvin83 發表於 2018-6-8 13:42