提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 161# masterpizza


    你好叻啊.豬都知既野你都知.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 calvin83 於 2018-6-8 14:25 編輯

回覆 157# 白戶則道
你如果有果位朋友咁勁, 應該用M10好D.

TOP

回覆  白戶則道
你如果冇樓主咁勁, 應該用M10好D.
calvin83 發表於 2018-6-8 13:42

樓主係必思黎呀

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 165# mail4kawai
改左.

TOP

回覆  masterpizza


    E...喂,,,咁咁依家用咩電話影相架? 又點好呀?你用電話做工作相架?
又係冇相:titt ...
wingkps2 發表於 2018-6-8 13:23


人地都話商業用途咯

TOP

冇錯
我係收咗 Sony sponsor
仲有華為
仲有 apple
仲有三星
仲有 dji
仲有 canon
仲有 panasonic ...
masterpizza 發表於 2018-6-8 13:25


一身兼7職,你都好忙喎,唔怪得冇時間自己影相討論啦

TOP

回覆  白戶則道
你如果有果位朋友咁勁, 應該用M10好D.
calvin83 發表於 2018-6-8 13:42


咁我諗都係將M10換番P20好啦, 反正P20又可以影到同FF機一樣又可以打電話
唔知各位有咩高見,我真係想虛心受教

TOP

回覆 169# 白戶則道
你部M10係咩牌子? Leica? Canon??

TOP