calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
有冇人用緊 STC Hybrid CPL? via HKEPC Reader for Android mail4kawai 發表於 2016-10-10 10:59
TOP
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
E塊好貴. calvin83 發表於 2016-10-10 12:21
我見幾個牌子都係差唔多,77mm 1k左右 mail4kawai 發表於 2016-10-10 13:45
eriklai 當前離線
進階會員
marcochl 當前離線
回覆 mail4kawai 香港賣呢d 好貴.... 77mm uk amazon 貴d都係7X 8x gbp, 仲可以扣20% vat.... E 家gbp ... marcochl 發表於 2016-10-10 19:58
C-PL 嘅嘢... 買傳統大牌子好 D... 好多唔知點樣走出來又靠 "葉佩文" 催谷嘅新面孔... 用家要去試就無妨矣 ... eriklai 發表於 2016-10-10 19:28
頂番上去... 是日最新~~~ 呢度 D 相仲勁 ps: 我係路過咋~~~ eriklai 發表於 2016-10-13 19:53