有冇人用緊 STC Hybrid CPL?

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2016-10-10 10:59

E塊好貴.

TOP

E塊好貴.
calvin83 發表於 2016-10-10 12:21

我見幾個牌子都係差唔多,77mm 1k左右

TOP

我見幾個牌子都係差唔多,77mm 1k左右
mail4kawai 發表於 2016-10-10 13:45

其實HD CPL已經好唔錯, 唔係日日影冇必要買咁貴.
https://www.amazon.com/Hoya-Hard ... zing/dp/B001G7PMGS/

TOP

C-PL 嘅嘢... 買傳統大牌子好 D...
好多唔知點樣走出來又靠 "葉佩文" 催谷嘅新面孔...
用家要去試就無妨矣~~~~~~

TOP

回覆 162# mail4kawai

香港賣呢d 好貴....
77mm uk amazon 貴d都係7X 8x gbp, 仲可以扣20% vat....
E 家gbp 平到咁,多多支持環球經濟啦

(Btw 上次買hoya fusion 77mm 扣埋稅唔駛50Gbp...)

TOP

回覆  mail4kawai

香港賣呢d 好貴....
77mm uk amazon 貴d都係7X 8x gbp, 仲可以扣20% vat....
E 家gbp  ...
marcochl 發表於 2016-10-10 19:58

我見塊STC只係-0.5ev好似好正咁

TOP

回覆 166# mail4kawai

我當埋nd 用

TOP

C-PL 嘅嘢... 買傳統大牌子好 D...
好多唔知點樣走出來又靠 "葉佩文" 催谷嘅新面孔...
用家要去試就無妨矣 ...
eriklai 發表於 2016-10-10 19:28

最尾都係入左B+W MRC nano.

TOP

頂番上去... 是日最新~~~







呢度 D 相仲勁
http://www.tdm.com.mo/c_news/radio_news.php?id=310339

ps: 我係路過咋~~~
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

頂番上去... 是日最新~~~







呢度 D 相仲勁


ps: 我係路過咋~~~
eriklai 發表於 2016-10-13 19:53

聽日澳門咩野天氣呀? 熱唔熱?

TOP