符碌 當前離線
進階會員
感覺D色似SONY 平時影D色JA...亂估=3= 我係小魚兒 發表於 2012-6-11 22:05
TOP
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
開唔開估好呢 符碌 發表於 2012-6-11 22:17
開LA...但好似阿QE3未估.... 我係小魚兒 發表於 2012-6-11 22:18
psuser 當前離線
中級會員
manman1998 當前在線
特級會員
350D相機直出,兩張EF35-70;兩張大姑媽 manman1998 發表於 2012-6-12 00:03
650D psuser 發表於 2012-6-12 00:10
依D AR勁唔勁? 40D相機直出 manman1998 發表於 2012-6-12 00:11