感覺D色似SONY 平時影D色JA...亂估=3=
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 22:05


開唔開估好呢

TOP

開唔開估好呢
符碌 發表於 2012-6-11 22:17



    開LA...但好似阿QE3未估....

TOP

開LA...但好似阿QE3未估....
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 22:18

照開,唔理佢
基本上d相係SONY A65/A77, CANON 550D同NIKON D5100 o既
第2 3兩張賣大包了,d發色一模一樣,估2一定會估埋3

1.C
2.S
3.S
4.C
5.C
6.C
7.C
8.S
9.N
10.N
11.S?唔太記得係A77定D5100
12.N

2同3,好似係a77 + 70-200g影o既

TOP

yeah...我估中晒 c 嘅相。。。但講咗係 N

TOP

350D相機直出,兩張EF35-70;兩張大姑媽
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

350D相機直出,兩張EF35-70;兩張大姑媽
manman1998 發表於 2012-6-12 00:03



    最後果張好勁AR!!!

TOP

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2012-6-12 00:17 編輯

依D AR勁唔勁? 40D相機直出
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

650D
psuser 發表於 2012-6-12 00:10



    依條我睇左好多次...介紹片來...

TOP

依D AR勁唔勁? 40D相機直出
manman1998 發表於 2012-6-12 00:11



    好勁...D色好令...

TOP