回覆 146# masterpizza


  剩係你用P20日光日白相同暗黑SONY相比.就知你咩事喇.
唔係人人都好似你諗咁蠢架?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  aichun

太高科技唔識用
我用返相機算
nelsonlee130 發表於 2018-6-8 13:16


算啦,人哋都係為搵兩餐

TOP

回覆 150# masterpizza


    E...喂,,,咁咁依家用咩電話影相架? 又點好呀?你用電話做工作相架?
又係冇相 日常生活相都有掛?
如果你咁都冇...點講得通呀

TOP

回覆 152# masterpizza


    教你咩呀?我教唔到你電話影到FF咁,又或者電話影到同FF咁啵.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

留名想學點解手機sensor可以勁過1"
真心求教
如果係咁早知早2日我就唔買M10啦...買華為得啦...原來P20可以影到受單反一樣....咁我部M10一定好廢

TOP

回覆 153# aichun


搵食我都明.但唔好太作大.智慧低.撈咁耐都重係初級會員,可能BAND左太多次.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 156# masterpizza


    喂,,好多C兄都想請教你呀....點呀..唔係咁都重靠把口靠雙手呀嘛

TOP