我暫時都唔覺 sony 有呢啲問題。暫時淨係覺 sony 嘅 shutter lag 係比較慢。我唔係用半透 ...
psuser 發表於 2012-6-11 21:46


A77個shutter lag反而少好多
唔記得f3定邊部a57 定a37邊部個shutter lag又係好少

TOP

回復 149# 符碌


    仲以為發現左新大陸 可以出貓添=3=

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  符碌


    仲以為發現左新大陸 可以出貓添=3=
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 21:48


你想點出貓

othertest o個d我係搵完test o個d相之後覺得加多幾張更好玩所以先另外搵o既

TOP

2,3,4,9,10,11,12 @~@

TOP

sony高iso冇c/n咁好
iso唔夠高用防手震會拖慢左快門
咁影concert既話成功率會低
大炮亦都冇c/n咁好(sony ...
neneaee 發表於 2012-6-11 21:37


計a77呢部係, 5n就唔係咁同意
大炮來講, 出得既都唔差, 不過講choice梗係冇得講la, 而且價錢都真係比較貴, 因為按order生產的, 一般都係玩70-300G/70-400G/70-200G呢3支

TOP

lei樣野唔關半唔半透事
neneaee 發表於 2012-6-11 21:50


o...呢樣我唔係話關半透事
我係話 sony 嘅 shutter lag 係比較慢

TOP

2,3,4,9,10,11,12 @~@
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 21:52


講下點解覺得係sony

TOP

講下點解覺得係sony
符碌 發表於 2012-6-11 22:00



    感覺D色似SONY 平時影D色JA...亂估=3=

TOP

A77個shutter lag反而少好多
唔記得f3定邊部a57 定a37邊部個shutter lag又係好少 ...
符碌 發表於 2012-6-11 21:47


因為自nex 5n開始引入電子前簾快門(可選擇用唔用), 將shutter lag 降至20ms

TOP