符碌 當前離線
進階會員
我暫時都唔覺 sony 有呢啲問題。暫時淨係覺 sony 嘅 shutter lag 係比較慢。我唔係用半透 ... psuser 發表於 2012-6-11 21:46
TOP
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
neneaee 當前離線
I'm always close to you
Banned
回復 符碌 仲以為發現左新大陸 可以出貓添=3= 我係小魚兒 發表於 2012-6-11 21:48
BB321 當前離線
中級會員
sony高iso冇c/n咁好 iso唔夠高用防手震會拖慢左快門 咁影concert既話成功率會低 大炮亦都冇c/n咁好(sony ... neneaee 發表於 2012-6-11 21:37
psuser 當前離線
lei樣野唔關半唔半透事 neneaee 發表於 2012-6-11 21:50
2,3,4,9,10,11,12 @~@ 我係小魚兒 發表於 2012-6-11 21:52
講下點解覺得係sony 符碌 發表於 2012-6-11 22:00
A77個shutter lag反而少好多 唔記得f3定邊部a57 定a37邊部個shutter lag又係好少 ... 符碌 發表於 2012-6-11 21:47