psuser 當前離線
中級會員
TOP
BB321 當前離線
符碌 當前離線
進階會員
講真我真係唔覺半透有分別 但我都估下 2,3,8,9,10,12 sony 其他 nikon psuser 發表於 2012-6-11 21:16
neneaee 當前離線
I'm always close to you
Banned
sony高iso冇c/n咁好 iso唔夠高用防手震會拖慢左快門 咁影concert既話成功率會低 大炮亦都冇c/n咁好(sony ... neneaee 發表於 2012-6-11 21:37
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
test2.JPG othertest1.JPG 有冇關係?? 如果有...算唔算出千=3=? 我係小魚兒 發表於 2012-6-11 21:41