終於又一次離開C記, 呢度靠你地頂落去喇
mail4kawai 發表於 2017-4-11 21:04



    下……你全部放晒?

TOP

冇咩想買喎
mail4kawai 發表於 2017-4-11 21:32


出去行下/睇下相機舖,就會有野想買

TOP

終於又一次離開C記, 呢度靠你地頂落去喇
mail4kawai 發表於 2017-4-11 21:04



    邊度放??

TOP

冇咩想買喎
mail4kawai 發表於 2017-4-11 21:32



    買多幾部penf

TOP

邊度放??
jeremymak 發表於 2017-4-11 21:48



    你又想放?

TOP

下……你全部放晒?
aichun 發表於 2017-4-11 21:40

掉過DCF放之嘛,仲有支35未放, 支胖白就Hold左俾fd.

TOP

你又想放?
aichun 發表於 2017-4-11 23:06



    唔會呀
旅行手持夜景用部5d4 好OK

TOP




add brick

都係手持

TOP



手持

TOP

唔會呀
旅行手持夜景用部5d4 好OK
jeremymak 發表於 2017-4-11 23:31



    掂呀

TOP