回覆  chiman127


    我想買個陣.成8千銀
wingkps2 發表於 2017-3-13 11:32



    有咁貴架....我都唔記得我買幾錢..

TOP



TOP


chiman127 發表於 2017-3-15 00:40

睇落啲色怪怪地唔自然, 不過可能係我電話問題

TOP

睇落啲色怪怪地唔自然, 不過可能係我電話問題
mail4kawai 發表於 2017-3-15 09:52



    啲色好似好假

TOP

睇落啲色怪怪地唔自然, 不過可能係我電話問題
mail4kawai 發表於 2017-3-15 09:52



   唔係....的確係有的怪

TOP

見人地影E款係D色好怪.好似膠咁.

TOP

見人地影E款係D色好怪.好似膠咁.
wingkps2 發表於 2017-3-15 12:47

以前用CCD嘅機影紫色係好難,而家冇咩留意。

不過呢張就咁響電話度睇感覺上飽和高但對比低,似將暗位推光流失左層次感。

TOP

回覆 1407# mail4kawai


    我冇你睇得咁透。我只係覺得膠膠地。
我係第個壇見到又係咁既色水 .

TOP

以前用CCD嘅機影紫色係好難,而家冇咩留意。

不過呢張就咁響電話度睇感覺上飽和高但對比低,似將暗位推 ...
mail4kawai 發表於 2017-3-15 13:14


如果用中性會好的。用std的色好難攪。。但我影呢張無攪過。。。轉大特寫先用中性去影。感覺會真的

TOP

https://goo.gl/photos/rfdLbEeKk6EVqRUD6


seems not much detail at all

TOP