我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
回復 manman1998 都唔係架,我以前啲m43拍片真係差過電話架 而家電話都拍到2K4K, 都唔錯架喇。 ... mail4kawai 發表於 2017-5-13 20:24
中低階一套機鏡都貴過大多數手機,又冇理由輸比手機掛 manman1998 發表於 2017-5-13 20:18
TOP
manman1998 當前在線
特級會員
拍片難講...同樣有陽光下, IPHONE 拍4K 真係唔差... 我係小魚兒 發表於 2017-5-13 20:27
killuakam 當前離線
Banned
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
aichun 當前離線
我睇法都係咁,M6/M5 係值$千幾~$2千幾,佢對手係智能手機 manman1998 發表於 2017-5-13 20:03
依樣真係事實...canon 個名太強勁啦 我係小魚兒 發表於 2017-5-13 20:08