回復 manman1998

都唔係架,我以前啲m43拍片真係差過電話架   而家電話都拍到2K4K, 都唔錯架喇。 ...
mail4kawai 發表於 2017-5-13 20:24



   
中低階一套機鏡都貴過大多數手機,又冇理由輸比手機掛
manman1998 發表於 2017-5-13 20:18



    拍片難講...同樣有陽光下, IPHONE 拍4K 真係唔差...

TOP

拍片難講...同樣有陽光下, IPHONE 拍4K 真係唔差...
我係小魚兒 發表於 2017-5-13 20:27


平果個索價咪又接近番C記D中低階 機鏡

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 calvin83 於 2017-5-13 20:48 編輯

話時話,個標題點解係"副廠機",而唔係"副機"?

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2017-5-13 20:44 編輯
回復 manman1998

都唔係架,我以前啲m43拍片真係差過電話架   而家電話都拍到2K4K, 都唔錯架喇。 ...
mail4kawai 發表於 2017-5-13 20:24


咁C記中低階機配上唔差既鏡,拍D片出來都唔差嘅

我冇拍片,都係睇視頻參考

TOP

我睇法都係咁,M6/M5 係值$千幾~$2千幾,佢對手係智能手機
manman1998 發表於 2017-5-13 20:03


作為用家,抽起左個功能,都希望機價盡可能平d啦

TOP

依樣真係事實...canon 個名太強勁啦
我係小魚兒 發表於 2017-5-13 20:08



    以本傷人

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 manman1998

都唔係架,我以前啲m43拍片真係差過電話架   而家電話都拍到2K4K, 都唔錯架喇。 ...
mail4kawai 發表於 2017-5-13 20:24



相比起相機,智能手機咁多功能,賣6,7千真係唔貴

TOP