我用前置平好多

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回覆 1311# 必思


    我e塊一塊就夠

TOP

我想影海絲質咁....我應該買N幾濾鏡.
wingkps2 發表於 2024-9-3 14:42

首先nd只係分級數減低入光量,
你想要影場景情況要咩效果!
至去買減幾多級嘅nd....

TOP

回覆  必思


    都係唔買 好貴 成千銀
wingkps2 發表於 2024-9-3 18:54

買方型filter已好哪,1塊可用落幾支吾同口徑鏡頭,

TOP

我都係買咗一塊最大就夠

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回覆 1313# kklaw286


    唔知呀..我只係有時日光日白影個海.覺得太光.,又想影C滑咁既水.先突然想買.

TOP

回覆 1315# 必思


    太大塊好唔方便架.不過我E款又好似冇咩人用.

TOP

我都係買咗一塊最大就夠

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
必思 發表於 2024-9-3 23:53

我買3塊吾同減級..nd64 256 1000,,
用filter買到窮,,,,,,

TOP

回覆  必思


    太大塊好唔方便架.不過我E款又好似冇咩人用.
wingkps2 發表於 2024-9-4 00:17

呢d型好少人用,換有機會入塵,
只見過有改機紅外線機用呢種filter,換瑰ir cut入去當普通機用,,

TOP

回覆 1319# kklaw286


   想試下D新野.睇下得唔得. CMOS塵好易.一抺就得

TOP