回覆 120# aichun
x2

TOP

好正...靚到我冇野講..x2

TOP

帶塊CPL 去西藏行個圈真係點影都靚

TOP

帶塊CPL 去西藏行個圈真係點影都靚
marcochl 發表於 2016-10-7 11:20



    都要師兄有技術先得既

TOP

回覆 124# aichun

技術我仲有排學

TOP

買咩機有技術送呀

TOP

回覆 126# chungsm

D 人覺得前清後曚, sharp 到界手就係好技術嘛....
買部5Ds 再加支200/2 用黎數毛

TOP

又再灌下水先
marcochl 發表於 2016-10-7 01:23


好相好相。。唔好俾佢停。。。

TOP

再呃下分




TOP

本帖最後由 marcochl 於 2016-10-8 02:10 編輯

回覆 110# aichun

200mm 影月真係好靠運
小小白IS @F4, 1/3200, ISO 400, 200mm
(果晚係珠峰大本營附近, 5000m 左右 )
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP