上山都撞得到.

TOP

上山都撞得到.
wingkps2 發表於 2024-6-28 23:14


翠鳥

TOP

回覆 1261# wingkps2
wow! 堅正!一定要讚!
請問師兄呢張相用咩鏡影的呢?

TOP

回覆 1263# vacuum.tube


  當然係863

TOP

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 GoldLand 於 2024-6-30 10:26 編輯



今日搶先睇
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 GoldLand 於 2024-6-30 10:26 編輯



明天7 月1 号
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 GoldLand 於 2024-6-30 10:51 編輯
回覆  vacuum.tube


  當然係863
wingkps2 發表於 2024-6-30 09:42

師兄每次行山好比做gym; 小弟无力;拿Sony 和Nikon 已經超過2kg😂

TOP

回覆 1268# GoldLand


  我都濕頭哥痛.行行下就慣..唔好太高都 OK既.

TOP

上山都撞得到.
wingkps2 發表於 2024-6-28 23:14


正拍

TOP