本帖最後由 GoldLand 於 2024-6-25 13:59 編輯

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

C兄用咩壓相.我用小畫家都冇咁朦啊.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

C兄用咩壓相.我用小畫家都冇咁朦啊.
wingkps2 發表於 2024-6-25 16:00



    小小小畫家

TOP

回覆 1232# wingkps2

我也有同感;是否apsc 或者鏡的原因;是時候要upgrade 了🤗

TOP

回覆 1232# wingkps2

我也有同感;是否apsc 或者鏡的原因;是時候要upgrade 了🤗
另外想問吓C 兄z8 十 鏡什麼?

TOP

回覆 1235# GoldLand

我得兩支鏡 863 同105 微。Sony 鏡接環

TOP

回覆 1234# GoldLand

i應該唔係呀.
我E張D90 都係18105
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

好鏡;但對我来講;太重

TOP

本帖最後由 GoldLand 於 2024-6-25 20:42 編輯

TOP

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP