回覆 1087# mail4kawai


    你唔好成日錯重點

TOP

有無AI變美女?
vacuum.tube 發表於 2024-3-12 14:46



    用咗但失敗

TOP

回復 1090 #vacuum.tube

不如直接AI美女。

via HKEPC Reader for Android

TOP

睇黎做隨身機都難過關。

TOP

回復 1094 #wingkps2

用手提電話已經夠。

via HKEPC Reader for Android

TOP

琴日出去睇過部水貨ZF, 已confirm介面只有日文同英文,無中文。
vacuum.tube 發表於 2024-3-12 13:15


有英文都好,日文唔識睇

TOP

睇黎做隨身機都難過關。
wingkps2 發表於 2024-3-12 17:22



    入部Zf啦

TOP

回覆 1071# HighLamb
Nikon世界,從此在電影界多事!

TOP

本帖最後由 vacuum.tube 於 2024-3-13 19:30 編輯

再更新...
話說早幾日响旺角星際睇咗部水貨Zf個介面只有日文同英文,今日出去買 可惜果間店舖無貨,咁去咗另一間買,好奇怪,另一間嘅水貨居然有中文介面喎!!!
所以有無中文介面 原來係一批批貨!

TOP

再更新...
話說早幾日响旺角星際睇咗部水貨Zf個介面只有日文同英文,今日出去買 可惜果間店舖無貨,咁去咗 ...
vacuum.tube 發表於 2024-3-13 19:29


可能係港水. 而家連淘宝都有港水了, 仲平過國行添.
一向有個傳聞係香港nikon會抽起保用證當水貨咁俾貨D細舖. 其實幾高招, 連水貨市場都搶埋, 大小通殺.

TOP