TOP

本帖最後由 aichun 於 2024-2-19 23:44 編輯

回覆 1061# wingkps2


    係咪out focus?

TOP

回覆 1062# aichun


   唔放大睇就得.

TOP

回覆 1063# wingkps2


    原來係咁……

TOP

回覆 1064# aichun


    我有阿Q大精神

TOP

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

Z8+z14-30/4
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

TOP

請問有無師兄知...
1. 如果行貨機壞咗又過保, Nikon 會唔會收檢查費?
2. 水貨機 Nikon 重整唔整?

TOP

請問有無師兄知...
1. 如果行貨機壞咗又過保, Nikon 會唔會收檢查費?
2. 水貨機 Nikon 重整唔整? ...
vacuum.tube 發表於 2024-3-6 09:28


過左保一定收喇, 如果唔係有人身痕日日攞野上去檢查佢地咪好唔得閒, 問題係要整既話有無得扣返個檢查費啫, 我未試過唔知.

水貨一向都整, 無折啫, 行貨整應該有折, canon nikon都係咁

TOP