del.......................................................

TOP

回覆 1050# wingkps2
wing sir 個方法太麻煩

TOP

本帖最後由 botwong 於 2016-9-23 11:57 編輯

[img]https://flic.kr/p/LxKVzL]








XE-1 23mm F1.4

多謝wing~~ 但好似要整好多step.....

TOP

我方法係....
打開右手邊 "下載此圖片" 再按 " 檢視全部尺寸"
揀你想出圖嘅大小,按圖右鍵複製圖片位址,貼上呢度就ok

TOP

我方法係....
打開右手邊 "下載此圖片" 再按 " 檢視全部尺寸"
揀你想出圖嘅大小,按圖右鍵複製圖片位址,貼 ...
NPNT 發表於 2016-9-23 11:47


感謝NPNT, 快左! 不過揀size時有咩注意?

TOP

回覆 1055# botwong
都無乜野要注意...
係圖太大會俾人鬧 ,好多人用手機睇

TOP

回覆  botwong
都無乜野要注意...
係圖太大會俾人鬧 ,好多人用手機睇
NPNT 發表於 2016-9-23 12:01



    咁你用開咩SIZE

TOP

回覆 1052# NPNT


我只識E個嘛..

TOP

回覆 1057# botwong

通常 2048 x 1366  

TOP

我都識嘞

TOP