相唔相信就睇自己, 你而家行出去仲有好多人唔信, 仲有好多疑問
BB321 發表於 2012-6-11 17:09



    我都係慢慢考慮下 買邊部好D先...依家好似7國咁亂....

TOP

半透鏡嘅影響其實好少。心理作用多
但你話完全冇影響又唔係
如過有 2 部機完全同 sensor 去做對比你都話可以比下
但 650D 同 半透鏡完全都唔係同一塊 sensor。例如半透俾正常差 1/3 級。但佢粒 sensor 俾人哋好一級。結過你都係好過人哋 2/3 級
你睇下 D800 粒 sensor 評測接近完美。D3200 排第二。如 sony 加塊半透減咗個影響問題。你都可以同人同級
但點解 D800 粒 sensor 咁勁但 video 咁差。呢個都係 nikon 識唔識寫 video program 問題
所以最後結果要睇佢部機個軟件寫成點。正如成日攞 2 部機嘅 jpg 去比 iso noise... 呢個跟本都唔關粒 sensor 事。係部機個轉檔 iso 寫得好唔好

所以最好淨係睇最後結果你接唔接授

TOP

相唔相信就睇自己, 你而家行出去仲有好多人唔信, 仲有好多疑問
BB321 發表於 2012-6-11 17:09


疑問,用lightroom轉jpg,可能會好d

TOP

A77 早過NEX7 出好幾個月
mo9394 發表於 2012-6-11 17:11


係, 不過A77同NEX7本來就係同期機種, 一個地震, 一個水災打亂哂陣腳, 連聖誕銷售都失去
而且a77 firmware upgrade都經過好幾次, 竟然唔處理一下denoise的問題, 最少都要改到同nex 7差不多吧

TOP

疑問,用lightroom轉jpg,可能會好d
符碌 發表於 2012-6-11 17:14


lightroom 唔得都仲有其他software, 通常都比內置的好. 大部份牌子都係

TOP

lightroom 唔得都仲有其他software, 通常都比內置的好. 大部份牌子都係
mo9394 發表於 2012-6-11 17:15


不過sony個idc用左同用機身直出幾乎係一樣, 所以用唔用都無關係(to樓主:呢d係影相上問題, 同你拍片無關係)

TOP

你快連拍快。點解其他機都做到
其實係冇話做唔到。但有個 limit.因為反光版起落點都要時間。同埋成日上上落落。機件用得耐損傷一定會有。所以另件耐用度成本都會貴
sony 又要平過人咪為有降成本。拍點都可以比反光快同多。 shutter lag 都少咗。因為唔洗升反光阪 part 零件

TOP

不過sony個idc用左同用機身直出幾乎係一樣, 所以用唔用都無關係(to樓主:呢d係影相上問題, 同你拍片無關係 ...
BB321 發表於 2012-6-11 17:18


咁係叫用錯SOFTWARE 之嘛. 用番同一套野去轉當然無意思

TOP

我都係慢慢考慮下 買邊部好D先...依家好似7國咁亂....
我係小魚兒 發表於 2012-6-11 17:13


現階段你可以自己帶卡去showroom試下機先, 例如sony就有4間showroom可以俾你試下a57拍片效果係點(話時話, 你知唔知sony機拍片都可以用art filter? 唔玩就唔駛理我)
canon可以去isquare, 遲d 650d出左上去行下囉

TOP

咁係叫用錯SOFTWARE 之嘛. 用番同一套野去轉當然無意思
mo9394 發表於 2012-6-11 17:20


你都岩, 用返其他讀raw software先有不同

TOP