我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
相唔相信就睇自己, 你而家行出去仲有好多人唔信, 仲有好多疑問 BB321 發表於 2012-6-11 17:09
TOP
psuser 當前離線
中級會員
符碌 當前離線
進階會員
BB321 當前離線
A77 早過NEX7 出好幾個月 mo9394 發表於 2012-6-11 17:11
mo9394 當前離線
特級會員
疑問,用lightroom轉jpg,可能會好d 符碌 發表於 2012-6-11 17:14
lightroom 唔得都仲有其他software, 通常都比內置的好. 大部份牌子都係 mo9394 發表於 2012-6-11 17:15
不過sony個idc用左同用機身直出幾乎係一樣, 所以用唔用都無關係(to樓主:呢d係影相上問題, 同你拍片無關係 ... BB321 發表於 2012-6-11 17:18
我都係慢慢考慮下 買邊部好D先...依家好似7國咁亂.... 我係小魚兒 發表於 2012-6-11 17:13
咁係叫用錯SOFTWARE 之嘛. 用番同一套野去轉當然無意思 mo9394 發表於 2012-6-11 17:20