回復 10# ilovecable


    太耐冇用WP7.5.. 唔係好記得, 不過唔係太慢

TOP

其實你影相時,如果你有上網plan,幅相已經會自動upload上去skydrive,可以唔駛專登由手機經usb過返落電腦。
你可直接由電腦browser上skydrive,咪可以download啲相返落電腦囉。

TOP

其實你影相時,如果你有上網plan,幅相已經會自動upload上去skydrive,可以唔駛專登由手機經usb過返落電腦 ...
simonkwok2 發表於 2013-8-3 23:19

如果用7.x的內置自動上傳功能一來需要先set好,影完相先set自動上傳的話,之前影過的相片就唔會自動上傳,二來質素會降低,要上傳原相就要經skydrive app逐張相上傳

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請問 "snowmen" 係乜嘢事?

TOP

回復 15# simonkwok2

Snowden?
US government supervises all information transmitting in network?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請問有乜瀏覽器介紹?

唔想用IE

TOP

回復 19# 魔鬼魚


    就算唔同瀏覽器 但都係用IE 核心, 改變既只係INTERFACE, 唔係本質
    唯一同IE 冇任何關係 連核心都唔係IE既 好似係得NOKIA 既 NOKIA XPRESS (返大陸可以用佢FB )
    BTW 其他 瀏覽器 有UC,FF ,QQ...ETC..去MARKET 打就有好多

TOP