原帖由 miguelfung 於 2009-7-6 00:46 發表
同用wm6比較, 會唔會順左?

當然比原廠6.0快
但比6.1就差唔多

TOP

原帖由 hyram128x2 於 2009-7-6 01:06 發表
有冇教學?

"52LG"
是KS20 O既朋友

TOP

原帖由 ericlee2005 於 2009-7-6 08:56 發表

"52LG"
是KS20 O既朋友

即係果位R大既rom啦

TOP

6.5 用黎試下就OK ...
日常用就咪搞...好多bug

TOP

個wm6.5 繁中好似好大bug喎, 用簡中d人話正好多

TOP

其實幾時先出正式版?
我買tp2都係貪佢有得免費上6.5

TOP

到正式6.5出來時,6.1點先可以免費UP?

TOP

我反而覺得6.5唔靚...呢個純個人喜好
但3大bug有2個我都接受唔到

唔見未接來電、來電延遲比6.0/6.1大
繁中6.5 sms仲要死埋
裝3rd party野解決 又係食RAM 同埋有時死機死得不明不白...

19588 V8出左...但睇過反應 問題多過V7
要快、要穩定又唔介意簡體既19588 V7真係唔錯

TOP

我部ks20終於升左上6.5(多謝樓主 )
我都覺得唔係好靚, 但我焗住要upgrade, 因為我由6.0上6.1, 冇錯係快左好多同埋少hang, 但個藍芽就聽唔到歌, 我以為藍芽有事, 買個新既都係咁

於是升上去6.5, 竟然冇問題 ...而家唯有粗用
題外話, 估唔到用呢d電話竟然玩到仙劍, 仲要好順....真係唔可以睇少:funk:

TOP

咩仙劍?

TOP