大喊包 當前離線
進階會員
回復 大喊包 要插都插晒lu, 都係果幾條既者, 而家得idle有燈, my god~ 無晒黑色, 我買左白色, 都幾 ... pong87926 發表於 2011-6-25 23:10
TOP
pong87926 當前離線
中級會員
一睇再睇...都係無HD 燈lor...ching你有無買14cm fan裝? 有無好介紹? pong87926 發表於 2011-6-27 18:29
sohot 當前離線
呢期呢隻箱幾HIT BOR sohot 發表於 2011-6-27 20:30
manchai 當前離線
初級會員
New Human 當前離線
Banned
computerman2 當前離線
吹水佬一名
特級會員
how much ? New Human 發表於 2011-6-28 23:24