回復  大喊包


    要插都插晒lu, 都係果幾條既者, 而家得idle有燈, my god~
無晒黑色, 我買左白色, 都幾 ...
pong87926 發表於 2011-6-25 23:10


你買左h2白色??如果隻白色轉一轉,真系好靚,可惜果隻白有少少怪...
個case d線都幾亂下,可能有時搞亂左!!
我買左果陣都有研究過,因為都未上機住,所以唔搞佢..
我個h2靜系轉左前面2把fan..其他都未搞過

TOP

一睇再睇...都係無HD 燈lor...ching你有無買14cm fan裝?
有無好介紹?

TOP

一睇再睇...都係無HD 燈lor...ching你有無買14cm fan裝?
有無好介紹?
pong87926 發表於 2011-6-27 18:29


算啦..都只系燈仔姐
14cm fan有3個介紹(如果系我,我應該會出第2果把)
1:http://www.xigmatek.com/product.php?productid=81
2:http://www.enermax.com.tw/home.p ... mp;lv1=26&no=71
3:WING 14

TOP

呢期呢隻箱幾HIT BOR

TOP

呢期呢隻箱幾HIT BOR
sohot 發表於 2011-6-27 20:30



系咩,,唔系好覺

TOP

回復 82# pong87926


會唔會掉轉左來插
我都岩岩買左隻白色,都有呢個問題, 不過我掉轉HDD LED 個頭插就冇事了

TOP

回復 86# manchai

你既意思係咪佢機箱本身正+-調轉左?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

機箱都唔錯,好多隔塵網 :) 一個算唔錯既case 來

TOP

how much ?
New Human 發表於 2011-6-28 23:24



$799

TOP