等我又貼下(1)...
多多指教...

TOP

等我又貼下(2)...
多多指教...

TOP

等我又貼下(3)...
多多指教...

TOP

原帖由 flagship 於 2007-7-17 11:09 發表


請問個CPU heatsink要幾錢???
效果好嗎?

之前落了~~北極雪散熱膏在這個CPU heatsink~以比原裝果個低左成6~~7度
今次~岩岩買左支~~A S~5~~我諗應該可再落多2度
不過要煲下佢先~因為我都係岩岩才落~AS 5有排煲

效果唔錯~~我最鍾意佢~夠靜~~我落埋減速線~才1500轉好靜的
正X~賣緊$330

[ 本帖最後由 wink7403 於 2007-7-17 11:57 編輯 ]

TOP

原帖由 白白 於 2007-7-17 10:49 發表

你用900Cu 中

肯定去左新高登

TOP

原帖由 ngotto 於 2007-7-17 09:20 發表

又身痕

係呀,今次我衰…

TOP

原帖由 ngotto 於 2007-7-17 11:31 發表

肯定去左新高登

係我口痕囉…

TOP

原帖由 flagship 於 2007-7-17 11:12 發表
等我又貼下(3)...
多多指教...

哩個case咩牌子ga

TOP

原帖由 SEED 於 2007-7-19 21:35 發表

哩個case咩牌子ga

牛寫係hp wo…應該係hp啩…

TOP

原帖由 0012211 於 2007-7-19 22:03 發表

牛寫係hp wo…應該係hp啩…

應該系哩張先岩

TOP