cool媽...幾時出雪櫃......

TOP

我都係PRO 5 用家...

個箱正, 通風超好..

TOP

今日去腦場避雨, 見到買呢隻箱送Star War Lego

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  VADER

好似HP 3PAR StoreServ 7000 雪櫃?
weatherboy 發表於 2015-12-9 19:24



佢本身只是一個server櫃....只是用地台對流.........server 房本身已經設計成是一間雪房....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

個箱好大~~~~~

TOP

加返張pcie usb3.0 就解決前面usb用唔到嘅問題囉

TOP

本帖最後由 dennislock 於 2015-12-17 14:11 編輯

Good!
我都是用它,空間非常夠用,令温度減了不少。

cm p5.jpg

TOP