原帖由 contax6_45 於 2009-12-11 19:55 發表
響正常情形下最長11",不過呢個箱可以玩變形,只要拆左HD個位(個架就咁收螺絲的,易拆易裝),就可以食到16"半長既card,段估家下都冇咁長既咭掛

師兄,果個位係咪一拆就成個HDD架拆晒架? 因為睇過佢啲宣傳片見佢一拆就成個拆晒出黎...咁啲HDD放係邊?

[ 本帖最後由 賣火柴的小男孩 於 2009-12-14 19:44 編輯 ]

TOP

原帖由 賣火柴的小男孩 於 2009-12-14 19:41 發表

師兄,果個位係咪一拆就成個HDD架拆晒架? 因為睇過佢啲宣傳片見佢一拆就成個拆晒出黎...咁啲HDD放係邊?

我都係有呢個疑問!

TOP

執得非常靚仔

TOP

回覆 52# 的帖子

可以裝響上面5.25",大部份用家都係得一個dvd rom,仲有2個位可用 (當然喇,呢d係非常手段)

TOP

回覆 1# 的帖子

我見有咁多把fan係個case裏面, 我想問嘈唔嘈? 因為我都想買
thanks

TOP

D線執得好整齊

TOP

原帖由 hallucino 於 2009-12-15 18:46 發表
我見有咁多把fan係個case裏面, 我想問嘈唔嘈? 因為我都想買
thanks


佢d fan全部有吸震墊, 要到夜晚好靜時先聽到少少風聲, 平時唔覺

TOP

好整齊

TOP

好企理

TOP

原帖由 howardvcp 於 2009-12-14 01:36 發表

點解唔用同一牌子同model呀,唔會穩定d同快d咩

只是最頂果兩隻行 raid

TOP