賣火柴的小男孩 當前離線
進階會員
原帖由 contax6_45 於 2009-12-11 19:55 發表 響正常情形下最長11",不過呢個箱可以玩變形,只要拆左HD個位(個架就咁收螺絲的,易拆易裝),就可以食到16"半長既card,段估家下都冇咁長既咭掛
TOP
NX 當前離線
原帖由 賣火柴的小男孩 於 2009-12-14 19:41 發表 師兄,果個位係咪一拆就成個HDD架拆晒架? 因為睇過佢啲宣傳片見佢一拆就成個拆晒出黎...咁啲HDD放係邊?
S2k 當前離線
「無錢」 改
中級會員
contax6_45 當前離線
hallucino 當前離線
aastock05 當前離線
sungcharming 當前離線
原帖由 hallucino 於 2009-12-15 18:46 發表 我見有咁多把fan係個case裏面, 我想問嘈唔嘈? 因為我都想買 thanks
ile123hk 當前離線
i@back 當前離線
tego 當前離線
原帖由 howardvcp 於 2009-12-14 01:36 發表 點解唔用同一牌子同model呀,唔會穩定d同快d咩