我都係鍾意912多d,,,個樣夠霸氣
ensonng 發表於 2011-8-11 12:42



    但溫度執法者比912底

TOP

只箱唔錯價錢又正,一開始都係首選之一

TOP

想問下前面板塊隔塵網拆唔拆到出黎洗?

TOP

好重,一定搬死人

TOP

回復 43# calvinchi


    佢痴上去嫁

TOP

好型,用埋黑色火牛就perfect

TOP

前面20CM風扇好似唔夠力咁=.=
顯卡好熱

TOP

已換Silent Pro Gold 800W

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

始終都係覺得呢隻箱外型好怪怪地咁....

TOP