老實講句,呢類機箱落深水埗大把,點解要淘??

TOP

紙箱內無發泡膠保護 ?
wongfire 發表於 2017-10-7 19:31


有上下兩塊發泡膠+2塊氣墊. 但打開嚟都係爛

TOP

好明顯個相掟過落地啦, 成個角歪晒, 係我就唔收貨兼影返張相,做証物
tiger131 發表於 2017-10-7 21:24


收番嚟嗰時未打開, 好難知道有冇爛

TOP

本帖最後由 alan216hk 於 2017-10-9 10:09 編輯
陰功lor傷到咁
C-Leung 發表於 2017-10-8 00:02


好傷心........

TOP

老實講句,呢類機箱落深水埗大把,點解要淘??
manling 發表於 2017-10-8 01:43


呢類機箱深水埗賣緊幾多錢??唔知價....駛唔駛$150??

TOP

回復 35 #alan216hk

去新高登買,隨時平過150

TOP

呢類機箱深水埗賣緊幾多錢??唔知價....駛唔駛$150??
alan216hk 發表於 2017-10-8 21:34



    黃金都好多,好似啲跑車箱有啲都係佰零二佰蚊。
https://m.price.com.hk/category.php?c=100068&brand=GTR

TOP

貼左易碎都傷成咁,唔貼咪散曬都似

TOP

回復 alan216hk

去新高登買,隨時平過150
C-Leung 發表於 2017-10-8 21:55


算了......下次買時再去睇睇先, Thx~ Ching

TOP

貼左易碎都傷成咁,唔貼咪散曬都似
鍵盤戰士001 發表於 2017-10-8 22:47


完全超乎我想象

TOP