lianli 都有咖.

TOP

隔黎貼果個乜乜撒哈拉黑客...
係冇 5.25" 位咁解

TOP

話時話, 你要用大板定細板?
細板就大把選擇啦, 所有光碟機壓頂款式都得

TOP

最近同個fd裝部電腦(mATX板), 部舊機有DVD, HDD, 牛可以用番, 佢都係要
細機箱, 要平, 睇中左Antec隻VSK-3000B-U3,各位ching有冇其他建議. 但
都有D要求: 1. 裝mATV板
                 2. 有USN3.0
                 3. 可以用番隻ATX牛

TOP

silverstone 同 antec 都幾好,再搵可能唔熟既牌子啦

TOP