lingho 當前離線
中級會員
132003hk 發表於 2016-6-22 18:34
TOP
sp0206 當前離線
初級會員
raytheon 當前離線
windydos 當前離線
mmrock 當前離線
igotoworks 當前離線
shishi85 當前離線
ROG信仰 foron001 發表於 2016-6-22 18:42
仲以為你講邊個箱,原來係講廠機 pasupasu105 發表於 2016-6-22 19:00
2樓果個靚 wor, 但價錢. GbE 發表於 2016-6-22 22:00
自己整部勁的先萬幾,買部ROG就要1萬5以上,傷不起 raytheon 發表於 2016-6-25 08:24