好奇樓主係咩CASE...竟然唔夠長0.0?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

樓主介唔介意講下是用邊個機箱?

TOP

係囉, 有牌子既機箱條線無奶油會唔夠長掛喎...

TOP

通常都係機箱線過長要諗辨法收短咋喎

TOP

本帖最後由 a1092387456 於 2012-12-25 14:51 編輯
樓主介唔介意講下是用邊個機箱?
peterma 發表於 2012-12-24 16:32

我個機箱係依個:
http://www.foxconnchannel.com/Pr ... &U=zh-tw0000082
因為個開關位置在機箱頂, 但底版插座位置接近底部
條排線一度唔夠長, 最後將DVD機拆除
條線先至勉強插到底版
thx 各位師兄

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  肥寶

現在搭一程車來回, 週圍搵野費時失事, 再唔得又要搵工具用料, 做手藝DIY, 晒精神,時間,金錢!  ...
ct1 發表於 2012-12-24 16:29

冇錯淘寶買條延長線2蚊病找連運費未三幾十,自己去SSP車錢都廿幾喇, 一個來回兩粒鐘起碼
除非唔識玩淘寶, 唔係幾明到而家都仲有人認為網購好似好大件事, 高檔貴野就話驚假野啫

TOP

我個機箱係依個:

因為個開關位置在機箱頂, 但底版插座位置接近底部
條排線一度唔夠長, 最後將DVD機拆除
...
a1092387456 發表於 2012-12-25 14:48


個箱仔好似幾好喎, 請問師兄在哪裡買的, 等我去睇賺, 謝謝!
能實物上幾張圖嗎?

TOP

市場上仍然有小部份既機箱型號都係唔夠長....

我試過antec箱條audio唔夠長-__-都已經唔係cheap箱

TOP