marcolee1314 當前離線
進階會員
TOP
ct1 當前離線
Banned
peterma 當前離線
nnd 當前離線
中級會員
小林尊 當前離線
a1092387456 當前離線
樓主介唔介意講下是用邊個機箱? peterma 發表於 2012-12-24 16:32
pass0418 當前離線
回復 肥寶 現在搭一程車來回, 週圍搵野費時失事, 再唔得又要搵工具用料, 做手藝DIY, 晒精神,時間,金錢! ... ct1 發表於 2012-12-24 16:29
kcl 當前離線
我個機箱係依個: 因為個開關位置在機箱頂, 但底版插座位置接近底部 條排線一度唔夠長, 最後將DVD機拆除 ... a1092387456 發表於 2012-12-25 14:48
R跑車 當前離線