billyduck 當前離線
進階會員
好耐都無用過Silverstone機箱,剛見一隻新箱最近上架,機主覺得外型及內部設計唔錯,暫將舊系統過檔新箱, ... RX-8 發表於 2012-1-6 23:41
TOP
RX-8 當前離線
砌機發燒友
咦~~~點解個機箱咁多窿? billyduck 發表於 2012-1-7 03:26
kaaeloke 當前離線
中級會員
必殺技 當前離線
ttw1988 當前離線
好少有呢種面板 功能方面冇乜驚喜 必殺技 發表於 2012-1-7 22:26
chung475 當前離線
c_k_yung 當前離線
初級會員
kh2995 當前離線
我最後都有介紹,但個價over 千三 RX-8 發表於 2012-1-7 00:40
littletiger 當前離線
奄烈 當前離線