大喊包 當前離線
進階會員
Guardian 發表於 2011-6-17 21:11
TOP
睇標題仲以為你買到假既NZXT bidbid1000 發表於 2011-6-17 21:15
bidbid1000 當前離線
中級會員
哈..其實劣質系指影得差 不過我估唔到系made in china 大喊包 發表於 2011-6-17 21:21
lombard 當前離線
shellb 當前離線
回復 大喊包 多謝分享 但感覺好膠 lombard 發表於 2011-6-17 22:41
ching隻野幾錢? shellb 發表於 2011-6-17 23:06
膠就少少咁啦...呢個程度接受到 大喊包 發表於 2011-6-17 23:07
最緊要自己用得開心就OK啦 lombard 發表於 2011-6-17 23:12