jostar18 當前離線
中級會員
原帖由 tego 於 2009-12-10 00:21 發表 前日去代理拿好整完 harddisk ,今日裝番上機 順手影些 B25F 相分享o下
TOP
tego 當前離線
原帖由 jostar18 於 2009-12-10 02:23 發表 師兄 你D sata線係買返黎定係自己改架? 好靚 如果係買既喺邊度有?
muihin 當前離線
進階會員
原帖由 tego 於 2009-12-10 02:25 發表 自己改
kelvinhon1986 當前離線
uwantwant 當前離線
原帖由 tego 於 2009-12-10 02:22 發表 5870用到 ,5890有幾長 ?
999godzilla 當前離線
kanzone 當前離線
ha1822 當前離線