RYO 當前離線
中級會員
TOP
mash03 當前離線
初級會員
原帖由 RYO 於 2009-7-22 18:05 發表 睇你鍾意邊個牌子多d 以我黎講緊係antec 1200,內籠全黑化
jeff_extergo 當前離線
進階會員
原帖由 mash03 於 2009-7-22 17:53 發表 咁囉1200黎比較好似遠左d.... 咁不如囉900ver.2黎比較好d喇....
zetalai 當前離線
takiehou 當前離線
Free yourself
rt6688 當前離線
某某人疑似分身...
highflyer 當前離線
13/10/09 開始淡出 hkepc
原帖由 zetalai 於 2009-7-22 18:32 發表 唔覺 2個full tower nine hundred 2 對手應該922.....
長駐SSP 當前離線
奔走人 當前離線