回覆 10# 的帖子

唔使客氣, 大家多D交流嘛..

TOP

把XLF-F1453得1000rpm....太慢

CPU Fan換把1500rpm 12cm效能會好d

TOP

個箱都幾型仔喎

TOP

但側板出面舊野係?

TOP

我都想知側板出面舊野係咩

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 14# 的帖子

側板上突出o既'東東'其實係風扇加隔塵網

TOP

原帖由 yupyupgosh 於 2009-7-20 12:06 發表
側板上突出o既'東東'其實係風扇加隔塵網

唔該師兄

TOP

原帖由 kof2003 於 2009-7-19 23:34 發表
恭喜哂
不過antec 內籠好像沒有什麼改進..?



呢個內籠有咩要特別改進?
axp140 導管向下會唔會遮了左上銅柱位?
因為我見依家安裝好似無咩問題

TOP

原帖由 kof2003 於 2009-7-19 23:34 發表
恭喜哂
不過antec 內籠好像沒有什麼改進..?


del

[ 本帖最後由 RYO 於 2009-7-20 12:52 編輯 ]

TOP